ماموران پلیس آگاهی پایتخت در تازه ترین طرح اعضای باندی را دستگیر کرده اند که با تهدیدچوب بیسبال و قمه، زورگیری می کردند.

سرقت

همشهری آنلاین؛ سرنخ:سرکرده باند می گوید خودش قبلا به دام سارق گرفتار شده و تصمیم به سرقت گرفته است. گفت و گو با او را در ادامه می خوانید.

شگردتان برای سرقت کمی متفاوت است، چرا حالا چوب بیسبال؟

برای شروع دزدی، با تهدید قمه سرقت می کردیم اما بعد ترسیدیم مبادا کسیآسیب ببیند و اتهام قتل بر گردنمان بیفتند. به همین دلیل تصمیم گرفتیمبا تهدید چوب بیسبال از مردم سرقت کنیم. اگر هم مقاومت می کردند با چوب آنها را می زدیم و خیالمان راحت بود که تبدیل به قاتل نمی شویم.

چند وقت است که سرقت می کنید؟

چند ماهی می شود.

روزی چند مرتبه سرقت می کنید؟

روزی 4 یا 5 بار. اغلب وقتی خورشید غروب می کند و هوا تاریک می شود.

چه شد که راه دزدی را انتخاب کردی و برای خودت باند تشکیل دادی؟

متهم پهلویش را نشان می دهد و می گوید: ببینید اینجا آثار ضربه قمه است که مرا در تا یک قدمی مرگ پیش برد. زنده ماندنم معجزه بود چرا؟ چون به دام یک دزد خشن گرفتار شدم. تازه یک گوشی آیفون 13 خریده بودم که سارقیخفتم کرد و پس از آنکه با قمه ضربه ای به پهلویم زد، گوشی ام را قاپید و فرار کرد. باور می کنید هنوز دارم قسط گوشی را می دهم؟! این اتفاق تاثیر بدیدر ذهنمم گذاشت و تصمیم گرفتم من هم با همان شگرد سرقت کنم. انگار برایمعقده شده بود که تنها با ارتکاب سرقت عقده هایم خالی می شد. می خواستم از روزگار انتقام بگیرم اما درواقع داشتم از خودم انتقام می گرفتم.

فقط گوشی سرقت می کنید؟

بله، فقط گوشی. دو نفر سوار موتور می شدند و نفر سوم که او هم سوار موتور بود، آنها را اسکورت می کرد.به محض شناسایی طعمه به سمتشان هجوم میبردیم و با تهدید قمه و چوب بیسبال، سرقت را انجام می دادیم. اگر مالباخته مقاومت می کرد با چوب بیسبال وی را مجروح کرده و گوشی را از دستش میقاپیدیم.

با گوشی های سرقتی چه می کردید؟

به مالخران می فروختیم و هر کس سهمش را بر می داشت تا اینکه لو رفتیم و دستگیر شدیم.

کد خبر 808832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    اصلا نگران نباش آقا دزده. دو روز دیگه آزادی چون اینقدر ماده تبصره داریم که بعضی وقتها قاتل را دو ساله آزاد میکنیم